aanmeld knop
dot

Promotiemateriaal, een aantal tips

Baas.jpg
Op elke beurs of andere, soortgelijke gelegenheid krijg je er wel mee te maken: Promotiemateriaal. Het is vaak een kleinigheidje dat je praktisch kunt gebruiken. Maar wat is nu goed promotiemateriaal? Het is erg belangrijk dat het logo van je bedrijf wordt verwerkt in het promotiemateriaal. Hieronder vind je nog een aantal andere tips die je misschien kunt gebruiken als je promotiemateriaal in wilt gaan zetten.

Een tas als promotiemateriaal

Een tas is een bekend, veelgebruikt voorwerp als het om promotiemateriaal gaat. Het is een kleinigheidje dat erg praktisch is en wat hergebruikt kan worden. Denk eraan dat dit geen plastic tas is die je na één keer weggooit. Zorg ervoor dat de tas voorzien is van een goed handvat en herbruikbaar is. Mensen houden van en tassen ,dus als de tas er leuk uitziet zullen mensen hem ook daadwerkelijk gaan gebruiken.  Ze maken dan reclame voor jouw bedrijf of product.

 

Bluetooth Speaker

De Bluetooth speaker is een minder voor de hand liggend, maar toch origineel stukje promotiemateriaal. Deze kleine speakers zijn vaak niet al te duur om weg te geven als promotiemateriaal. Een bluetooth speaker is al wel wat origineler dan kantoorartikelen en zal ook langer blijven hangen bij degene waar het aan wordt gegeven. 

 

Earbuds

Oortjes (earbuds) zijn echte ‘’must’’ voor mensen die geregeld muziek luisteren. Ook oortjes kunnen geschikt zijn voor promotiemateriaal. Aangezien mensen oortjes toch vaak bij zich dragen in een jas of tas zal je merk ook niet snel uit hun gedachten verdwijnen.

 

Battery charger

Een andere, niet bekende goodie die je kunt meegeven is een battery charger. Ook een heel praktisch product wat men graag zal gebruiken.
Batterijen opladen deed je vaak via een stekker in het stopcontact maar tegenwoordig kan dat ook heel gemakkelijk met een USB-kabel. Het is niet erg voor de hand liggend maar is erg handig in ieder huishouden. 

 

Het nut van promotiemateriaal

Niet altijd wordt het nut van promotiemateriaal goed ingeschat. Als je een gratis product weggeeft wat mensen daadwerkelijk graag gebruiken, blijven ze je merknaam herinneren en zorgt promotiemateriaal dus voor naamsbekendheid.


Tags: promotiemateriaal, reclame maken, logo promoten, bedrijf promoten, naamsbekendheid
Artikel geschreven door: MPaul.
Publicatie datum: 2017-05-23
Wil jij ook geld verdienen met artikelen schrijven? Meld je direct gratis aan!


dot

Reacties

U reageert als gast. Heeft u een account, log dan eerst in.

Typ de Captcha code over:

Plaats een reactie:


Categorieën

Gezondheid Financieel Elektronica Auto & vervoer Afvallen & dieet Reis & vakantie Internet & computer Wetenschap Relatie & liefde Hobby & werk Recepten Kunst & cultuur Huis & tuin Werkstuk/Essay/opstel Recensies Mijn eigen verhaal Sport Seksualiteit Zwangerschap Dier & natuur Verzorging & mode Opvoeding Feestdagen Overige Nieuws toen en nu Wonderlijk & bizar Verslaving